Pendapatan Pasif Sebenar

Jika sebelum ini ada beberapa orang yang tanya bagaimana untuk hasilkan pendapatan secara pasif melalui affiliate marketing. Ini kerana memandangkan kebanyakan produk affiliate tempatan hanya menawarkan komisyen sekali sahaja. Prospek membeli sekali, dan ejen affiliate akan dapat komisyen sekali. Itu situasi yang biasa dalam pasaran affiliate tempatan. Secara peribadinya, saya anggap itu masih pendapatan aktif dalam affiliate, bukannya pasif. (Mohon betulkan jika teori saya ini tersilap )

Alhamdulillah,hanya 2 hari selepas saya study melalui sistem mudah ni, saya telah berjana memperolehi RM100 secara santai. Sistem ni telah terbukti dan membantu lebih ramai ejen affiliate untuk jana pendapatan secara pasif daripada affiliate.


Ini pula kisah kejayaan rakan2 lain yang turut menggunakan sistem yang sama -->Kisah Kejayaan

Ini adalah antara bukti komisyen yang berjaya diterima daripada sistem ini hanya dua hari selepas saya "study" menggunakan sistem ini.

Saya berani JAMIN, ini potensi komisyen secara pasif yang sama yang bakal anda terima apabila menggunakan sistem ini. Sebelum saya bercerita panjang tentang sistem ini, saya nak tanya... Ada ke yang berminat dengan sistem sebegini?


Jika ada, sila tinggalkan komen "Saya berminat"

Junaidy Jaimi

Internet Marketer

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Jika anda rasa catatan ini bermanfaat atau anda ada sesuatu nak tanya, tinggalkan komen anda disini, komen anda sangat di hargai, tQ

Back
to top