3 Langkah Untuk Menjana Pendapatan Lumayan Melalui Affiliate Pantas


Pernah tak anda bermain catur? atau "chees". Dalam permainan catur, terdapat satu teknik yang di kenali sebagai "3 step check mate". Dan 3 langkah ini sangat berkesan dan teknik yang sangat pantas untuk mengalahkan pihak lawan dalam permainan catur walaupun permainan baru dimulakan.
Post kali  ini saya ingin kongsikan bagaimana 3 langkah untuk menjana pendapatan lumayan melalui affiliate dengan pantas.



3 langkah ini juga merupakan langkah yang turut diguna pakai oleh kebanyakan pakar-pakar affiliate dan usahawan internet dalam dan luar negara, jika sahabat tidak percaya, sahabat boleh lah tanyakan kepada siapa-siapa sahaja kenalan sahabat yang pernah menjana pendapatan sehingga 4 angka dalam affiliate

~ You Play Big, You Gain Big~

# Langkah Pertama : Cari produk yang mempunyai komisen yang tinggi. Cari senarai produk yang mempunyai komisen RM50 ke atas. Cari sebanyak mungkin dan simpan dalam komputer anda.

# Langkah Kedua : Cipta squeeze page untuk setiap produk(akan saya terangkan pada post yang akan datang) Cipta squeeze page untuk setiap produk dan pastikan ia menarik untuk memikat sebanyak mungkin subscirbe ke mailing list anda

#Langkah Ketiga : Promosikan squeeze page anda dan teruskan promosi produk affiliate dalam mailing list anda

Kita boleh pilih sama ada lakukan promosi secara percuma atau berbayar. Anda boleh pilih sendiri mengikut kemampuan anda.

Untuk iklan secara percuma kita boleh search melalui google sahaja dengan kata kunci iklan percuma, pasti anda akan dapat lihat banyak website yang memberikan perkhidmatan pengiklanan secara percuma. Untuk pengiklanan berbayar, saya syorkan wangcyber.com. Kerana prospek yang berkeinginan untuk membeli produk kita terdapat disana.


Selain itu juga sahabat-sahabat boleh gunakan media sosial seperti facebook,tweeter,blogsport,wordpress, dan sebagainya.

3 langkah ini sahaja,jika anda kuasai sudah cukup untuk anda mendapatkan pendapatan pasif tanpa had. Yang menariknya anda boleh gunakan mailing list kita secara berulang kali. Yang penting adalah menjaga hubungan antara anda dan subscriber anda.

Tahukah sahabat-sahabat, sebenarnya ada kaedah pantas, dimana anda tak perlu buat ketiga-tiga langkah di atas, kerana semuanya sudah tersedia di dalam Sistem Jualan PRO. Untuk ketahui lebih lanjut, sahabat-sahabat boleh lihat di sini -->Sistem Jualan PRO


CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Jika anda rasa catatan ini bermanfaat atau anda ada sesuatu nak tanya, tinggalkan komen anda disini, komen anda sangat di hargai, tQ

Back
to top