Lynk Url Shotener Malaysia Jana Pendapatan Pasif Mudah



Lynk url shotener Malaysia Jana Pendapatan Pasif Mudah. Berita baik untuk rakan affiliate, blogger dan usahawan internet yang mahu menjana pendapatan pasif dengan mudah. Sistem untuk memendekkan url atau alamat website yang di beri nama lynk ini telah dicipta pada tahun 2014 dan telah didaftarkan pada catatan bebas wikipedia http://ms.wikipedia.org/wiki/Lynk.my.

Kemunculan sistem lynk url shotener Malaysia bakal menjadi lombong emas baru usahawan internet jana pendapatan pasif. Sistem ini telah dibagunkan oleh Hexatology Network.






Fungsi Lynk Url Shotener


Lynk Url ini befungsi untuk memendekkan url atau alamat web yang panjang.

Contohnya


link url yang dipendekkan menggunakan lynk url : http://lynk.my/1KN1


Kelebihan Lynk Url Shotener Malaysia

Kelebihan mengunakan sistem ini, kita akan dibayar setiap klik yang dijana melalui pautan url yang telah kita penddekan mengunakan sistem lynk url shotener malaysia.

Apa yang menariknya menggunakan sistem lynk url shotener Malaysia berbanding dengan penyedia-penyedia url shotener yang lain seperti shorts.st , adf.ly atau linkbucks, ialah dari segi bayaran yang lebih tinggi untuk pengguna Malaysia.

Perbandingan kadar bayaran Lynk Url Shotener Malaysia


Untuk setiap 1000 UV iaitu untuk setiap 1000 klik dari pelawat berbeza ip, lynk url shotener Malaysia membayar sebanyak RM10.30. Boleh di katakan Lynk adalah url shotener terbaik untuk pengguna dari Malaysia dari segi kadar bayaran.

Untuk melihat kadar semasa klik kadar bayaran lynk url shotener

Cara Menjana Pendapatan dan Menggunakan Lynk Url Shotener Malaysia

Untuk tutorial cara menggunakan lynk url dan cara menjana pendapatan dengan url shotener Malaysia, anda boleh terus baca panduan ini klik pada blog lynk url shotener malaysia


Kesimpulanya



Lynk.my kini hampir 1000,000 pelawat

Setakat post ini ditulis sahaja, pengungjung lynk url hampir mencecah 1000,000 pelawat.
Untuk rakan-rakan affiliate, blogger dan seangkatan denganya, sudah tentunya perkara ini akan buatkan kita lebih cargass untuk mempromosikan produk affliate dan semakin hensem untuk menulis di blog seperti abang kacak Encik Titan.

 Apa lagi daftar segera dan gandakan pendapatan dengan menggunakan sistem lynk url malaysia.


Tutorial boleh baca klik ni blog lynk tutorial menggunakan lynk url malaysia

Satu lagi produk buatan anak Malaysia, syabas!


CONVERSATION

3 comments:

  1. produk malaysia.. syabas kepada yang buat lynk url nih... manttttoppp

    ReplyDelete
    Replies
    1. mantop..tiptop..malatop..hehe..bolehkatakan lynk url...shortner untuk rakyat Malaysia..

      Delete

Jika anda rasa catatan ini bermanfaat atau anda ada sesuatu nak tanya, tinggalkan komen anda disini, komen anda sangat di hargai, tQ

Back
to top