Aku Dan Sistem Jualan Pro

Assalamualaikum,salam sejahtera sahabat pembaca harap semua dalam keadaan baik...Pada hari ini 25 Disember 2013 maka genaplah sebulan saya menjadi ahli ekslusif Sistem Jualan PRO (SJP)-Tuan Rahman Basri. Mungkin ada rakan-rakan yang tertanya-tanya apa itu SJP?. Ok,ringkasnya begini, Sistem Jualan PRO (SJP) ialah satu siri modul lengkap yang mengajar bagaimana seorang yang tiada asas dalam internet marketing untuk menjadi profesional dalam masa yang singkat. Kelebihan modul ini sangat2 banyak dan bermanfaat terutama pada yang berniat untuk menceburkan diri sebagai usahawan internet.Saya sendiri telah membuktikanya bahawa modul ini sangat berkesan. Saya mula dapatkan modul Sistem Jualan Pro ini pada 25 November 2013. Kemudian saya study dalam masa seminggu dan hanya 2 hari selepas saya mula membuat promosi di internet saya telah berhasil mendapat jualan dan menjana income yang pertama bernilai RM100. Kini genap sebulan saya menjadi seorang usahawan affiliate. Alhamdullilah berkat rezeki, usaha dan bantuan rakan-rakan dari group ekslisf dapat jugaklah saya bawa family jalan-jalan sempena cuti hari ini ke bandar Tawau guna duit hasil bisnes internet ni.

Untuk bulan pertama tak lah banyak sangat tapi dapat juga bawa family lunch di Restoran Warisan Ibu, beli barang sedikit untuk anak di Estern Plaza, Giant. Campur dengan duit isi minyak kereta, duit gaji tak kacau lagi.

Ok lah tu. Kalau berminat untuk tahu perniagaan ini dengan lebih lanjut, boleh tinggalkan komen anda di bawah, ataupun masej terus pada akaun facebook saya id facebook : Junaidy Jaimi. Hanya yang BENAR2 ingin berjaya dengan bisnes internet sahaja yang sesuai untuk perniagaan ini. Jangan buang masa anda lagi, ini adalah peluang sekali dalam hidup anda. Jika anda bertindak sekarang Insha Allah anda akan menjadi apa yang anda impikan pada masa depan anda, jika anda tidak bertindak sekarang akan tetap orang yang sama pada masa depan anda.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Jika anda rasa catatan ini bermanfaat atau anda ada sesuatu nak tanya, tinggalkan komen anda disini, komen anda sangat di hargai, tQ

Back
to top