Rm100 Hanya 2 Hari Dengan Sistem Jualan Pro

Assalamualaikum, salam sejahtera sahabat pembaca... Hari ini saya nak kongsikan sedikit mengenai perniagaan yang saya ceburi sebagai usahawan internet. Tahukah sahabat2 mengenai Affiliate? Affiliate adalah salah satu cabang dalam perniagaan intenet seperti yang saya kongsikan pada post yang lepas Affiliate. Program affiliate sangat2 mudah dan menguntungkan jika anda tahu selok-belok yang betul untuk menjadi seorang Pakar Affiliate yang berjaya. Mahukah anda sekiranya saya berkongsikan bagaimana untuk menjadi seorang Usahawan INTERNET PROFESIONAL dalam masa yang singkat. Terlebih dahulu saya memohon maaf,post yang saya sajikan kali ini bukan untuk menunjuk2, tetapi sebagai bukti dan pembakar semangat kepada sahabat2 yang benar2 berminat untuk menceburi bidang perniagaan internet.


Ini adalah pendapatan pertama yang saya terima selepas hanya dua hari saya mula membuat promosi jualan. Tiada yang mustahil, dan tiada apa yang tersirat, semuanya hanya saya pelajari dalam masa seminggu dengan modul lengkap Sistem Jualan PRO Saya perkenalkan kepada sahabat2 Sistem Jualan Pro. Sistem Jualan Pro adalah satu modul lengkap yang disertai dengan pakej lengkap untuk sahabat2 belajar sendiri di rumah rahsia2 yang selama ini disimpan oleh pakar2 usahawan internet Malaysia dan antarabangsa. Modul ini amat mudah untuk dipraktikan kerana semua bahan bacaan dan video yang disediakan dalam bahasa Malaysia. Harga sebenar modul ini Modul ini bernilai RM947 dan sekiranya anda mendapatkanya sekarang ianya hanya RM247 sahaja. Dan harga ini akan dinaikkan semula pada bila2 masa oleh pemilik sistem ini iaitu Tuan Rahman Basri.
Apa yang bakal anda terima dengan pelaburan anda sebanyak RM247 :
  1. Pakej Video Tutorial Kursus Affiliate (Bernilai RM100!)
  2. Pakej Ebook Split Affiliate (Bernilai RM50!)
  3. Pakej Video Kumpul Email List cara Pro (RM100!)
  4. Pakej Video Casestudy Jualan Affiliate di FB (RM60!)
  5. Ebook Panduan Menulis Surat Jualan (RM50)
Rahsia Pemasaran Sebenar
  1. Ebook Casestudy Affiliate
  2. Super Optin List Secret
  3. Template Squeeze Page
  4. Email Marketing Dynamo
  5. Building Your Email List
  6. Pakej Newsletter Internet Marketing
  7. The Expert Guide to Opt---In List Building
Bukan itu sahaja 100 PLR produk yang anda boleh jual hak anda sendiri 100% komisen anda punya. Sekiranya sahabat pembaca masih ragu2, boleh lihat testimoni beberapa rakan lain yang turut menggunakan teknik ini di sini Testimoni pelanggan
Ok, sekian dulu, jumpa sahabat2 di Group Vip nanti !!

CONVERSATION

2 comments:

  1. Saya dah dapatkan.. memang penuh pengisian yang menarik...

    ReplyDelete
  2. Saya dah dapatkan.. memang penuh pengisian yang menarik...

    ReplyDelete

Jika anda rasa catatan ini bermanfaat atau anda ada sesuatu nak tanya, tinggalkan komen anda disini, komen anda sangat di hargai, tQ

Back
to top